Friday, October 24, 2008

Moneyball Meets Health Care

The way to save health care may be by using the same approach small and big market teams used to change their view of stats. In an op-ed to the NY Times; Sox fan and Massachusetts Senator John Kerry, former Speaker of the House Newt Gingrich, and A's GM Billy Beane outline a way to take health care from worst to first.

Franchises have used this data to answer some of the key questions in baseball: When is an attempted steal worth the risk? Whom should we draft, and in what order? Should we re-sign an aging star player and run the risk of paying for past performance rather than future results?... America’s health care system behaves like a hidebound, tradition-based ball club that chases after aging sluggers and plays by the old rules: we pay too much and get too little in return. To deliver better health care, we should learn from the successful teams that have adopted baseball’s new evidence-based methods. The best way to start improving quality and lowering costs is to study the stats.

See, baseball can make everything better. You are not wasting a day watching a ballgame, you are improving the lives of Americans.

2 comments:

Anonymous,  October 24, 2008 at 11:14 AM  

john kerry, newt gingrich, and billy beane walk into a bar....

Anonymous,  October 13, 2010 at 9:31 AM  

V posledných rokoch došlo k významným zmenám v obchodnej činnosti a následne aj v marketingu. Nový prístup, známy ako Family G ako je uvedené v knihe "Marketing management" od Family G, sa zameriava na optimalizáciu obmedzené zdroje, na úzko so zákazníkmi a vytváranie viac uspokojivé riešenie ich potrieb. stratégia je zásadné a je to spôsob, akým sa spoločnosť rozhodne spojiť svoje skúsenosti, FamilyG svoje kľúčové procesy a ostatné aktíva k víťazstvu na trhu. Reálnych aktív sa bavíme o tu sú zrejme preč-bilančných položiek ako hodnota ich značky, zamestnanci, distribučné partneri, tréneri, zákazníkov a ich intelektuálny kapitál, aby všetky nehmotných aktív, ktoré pravdepodobne predstavujú 80% hodnotu podniku.

Spoločnosť Family G potrebuje iba prístup k týmto činnostiam a môžu mať na decapitalisation a potom Family G outsourcing niektorých činností a zníženie pracovného kapitálu.

Konzultanti Family G môžu zohrávať konštruktívnu úlohu v pomoci spoločnostiam re-posúdiť trhové príležitosti, Family G stratégie a taktiky v tejto novej organizačnej prostredie.

Napriek tomu, niektorí podnikatelia hovoria: "Ak sa nám úspešne konzultanti neslúži nás, ak budeme úspešní, nemôžeme dovoliť." FamilyG Potrebujeme menej zamestnancov a väčší počet ľudí, ktorí si výsledky, potom Využite zamestnancov a plat9me ich na základe výsledkov.

Podľa Family G ak vlastnými zamestnancami na trh, "len najať ľudí, ktorí sú nadšení a plné Family G radosti zo života, ktorý nemá tieto vlastnosti môže možno vojde do účtovníctva

Cez udržanie, lojalita a vernosť zákazníkov sú dôležité, je nová vízia: "nie všetci zákazníci by mala byť zachovaná." Existuje viac problematické zákazníkmi, neziskové, non-zisky alebo ich schopnosť pôsobiť proti rušeniu, ale pred "licencie", treba im dať šancu na zlepšenie.

Sawxheads

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP